دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه

نویسنده : ، موضوع : حامد محضرنیا , , چهار شنبه 23 مهر 1393 , 20:29 ارسال شده , 846 بازدید

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه

 

 

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه

قاب جادویه ی این خونه واسم خاطره سازه

منو یاد روزای گذشته میندازه

روزایی که خنده هامو با تو قسمت کردم

من به این خاطره ها یه عمره عادت کردم

سهم من از تو یه دنیا اتفاق خوبه

لحظه هایی که همش برای من محبوبه

حال آروممو به داشتن تو مدیونم

عاشق این خاکمو عاشق این خونم

یه خیابونه به اسم گلخونه

که دلامونو به هم میرسونه

وقتی همرامی شونه به شونه

آسمونه قلب من ستاره بارونه

یه خیابونه به اسم گلخونه که دلامونو به هم میرسونه

وقتی همرامی شونه به شونه آسمونه قلب من ستاره بارونه

شعر آهنگ جدیدحامد محضرنیا  گلخانه

اشکایی که همیشه بدرقه ی راه تو بود

نفسایی که مثه معجزه همراه تو بود

منو بارونو خیابون به تو عادت کردیم

ما که دنیامونو با هم قسمت کردیم

یه خیابونه به اسم گلخونه

که دلامونو به هم میرسونه

وقتی همرامی شونه به شونه

آسمونه قلب من ستاره بارونه

یه خیابونه به اسم گلخونه که دلامونو به هم میرسونه

وقتی همرامی شونه به شونه آسمونه قلب من ستاره بارونه

 

 

 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا گلخانه

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم